j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: PANAS!!! BLOGGER PEMBANGKANG DEDAHKAN ARTIS PAS DIBAYAR RM 2500 SEMALAM

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Saturday 21 July 2012

PANAS!!! BLOGGER PEMBANGKANG DEDAHKAN ARTIS PAS DIBAYAR RM 2500 SEMALAM


Pendedahan oleh orang dalam PAS di http://orangni.blogspot.com/2012/07/artis-wanita-sekali-ceramah-rm2500apa.html membuktikan kehadiran artis di pentas ceramah PAS rupanya disebabkan wang ringgit semata-mata.. Apa citer ni? Merah sebelum ini pernah mendedahkan pengakuan seorang artis yang dibayar sehingga 50 ribu Klik sini . Ini bukan khabar angin.. ini realiti..


Kalau seperti yang dedahkan oleh blogger tersebut.. Sekali ke pentas dibayar RM 2500, kalau 10 kali sebulan tak ker 25 ribu jadinya.. Desas desus yang bertiup kencang didalam PAS sekarang ini mengundang perbalahan dari di kalangan ahli-ahli PAS..  mano tak ehhh.. jadi ahli PAS pun tak laie.. serah borang pun lom.. mano tak keluar suaro langau dalam PAS..


Tetapi rasanya artis tu dapat sikit jelah kut.. bukan dapat 2500 bulat-bulat.. sebab sebenarnya mereka ini bukanlah ikhlas join PAS pun.. Mereka ni sebenarnya diperdagangkan oleh seorang lelaki yang dikenali sebagai Mat from Terengganu yang merangkap sebagai manager mereka.. huhhh.. siap ado manager ehh.. dasyattt... 

Tidak sesiapa yang mempengaruhi dan memaksa saya masuk perjuangan ini tetapi atas kesedaran saya sendiri- Mamat ni mengaku dapat 50K
Yang jadi hal tu.. jiko sebelum artis-artis ini masuk.. upah penceramah-penceramah baru 200-500 ringgit.. waima yang bertaraf tok guru pun mereka bagi rates macam tu.. Ini dah ibarat 'kera dihutan disusukan, anak kt rumah mati kelaparan'. Kesian penceramah-penceramah lamo yang dah dipinggirkan.. apo nak buekk.. dah nasib badan... huhuhuhu.. 

Banyak juga duit pas yer.. itu baru untuk seorang artis.. bayangkan seluruh negeri mereka jelajah sekarang.. berapa ramai artis mereka bawa.. Korang kalikan lah sendiri.. Congak sendiri.. 


Korang tengok apo yang diucapkan maso ceramah.. Ikhlas ko camni.. hasut orang pergi merusuh kt himpunan bersih.. Konon masuk PAS tak dibayar.. dan yang paling hebat.. tak masuk nerako tu.. kut kau dah maki hamun orang, buek fitnah kek orang.. kau ingat Nik Aziz tu tuhan ko!! boleh tentukan mano org masuk syurga, masuk nerako... Bahalol diorang ni... Buek ilang pahala poso den jo... 

Saya masuk PAS adalah atas kerelaan saya sendiri.Hanya PAS sahaja dapat membimbing umat Islam kejalan yang benar.
“Saya menyeru agar rakyat Malaysia  hadir dalam Himpunan Bersih 3.0 - Dayangku Intan
“Saya serahkan rezeki saya bulat-bulat pada Allah, yang penting saya dapat selamatkan kehidupan anak saya di dunia dan saya tak masuk neraka- Kata Bob Lokman semasa menyerahkan borang masuk PAS.


No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...