j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: PENDEDAHAN PANAS OLEH HAIRE OTHMAN DIBAYAR 50 RIBU UNTUK MENYERTAI PAS

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Wednesday 11 July 2012

PENDEDAHAN PANAS OLEH HAIRE OTHMAN DIBAYAR 50 RIBU UNTUK MENYERTAI PAS

Lihat pendedahan oleh artis yang perasan glamor ni.. mula-mula join PAS kata ingin merubah diri bersama perjuangan Islam, akhirnya pocah tembolang sendiri..

Kemasukan artis-artis ini dilihat mengembirakan ahli-ahli PAS sendiri.. Yelah artis join mereka.. Tapi Merah melihat kesemua artis-artis tersebut adalah mereka  yang dah tak laku di kaca tv hehehe.. sorry to say lah.. mereka tu pun bukan artis popular pun.. Popular berkhalwat dan berpeluk sakan dengan bukan muhrim adalah…

Merah melihat mereka ini diajak oleh pemimpin-pemimpin PAS untuk bersama mereka untuk menarik ‘crowd’ menghadiri ceramah mereka yang ketika sebelum kemasukan artis-artis ini ceramah-ceramah pembangkang tidak mendapat sambutan dari penduduk setempat.

Agak memalukan bagi pemimpin-pemimpin PAS sendiri tidak dapat meraih sokongan.

Mereka (artis) ini tidak sedar yang mereka itu telah dipergunakan untuk kempen politik demi menarik undi terhadap PAS dan PR menjelang PRU13 yang makin hampir.

Ada yang sudah mula lantang menghentam kerajaan dan mengagung-agungkan Nik Aziz. Biasalah, orang tengah ghairah dan keterujaan berceramah depan hadirin.

Sejauh mana mereka ini dapat bertahan.. Sampai bila? Sampai PRU13 jer ke…. Mereka ni sebenar-benarnya hangat-hangat taik ayam jer..  Hehehe..  Bila keghairahan itu dah hilang esok..  takde lah tu.. Tak Percaya? Cuba lihat apa jadi dengan Amy Search, Ogy Ahmad Daud, Mawi, Akil Hayy Ito blues gang, Nasir dan banyak lagi.. Akhirnya kemana tuju mereka.. Masih lagi bersama PAS..? Adakah PAS benar-benar dapat memperjuangkan nasib diorang ni.. Nasib dan masa depan PAS pun tak tentu hala.. Asyik diperkudakan oleh Anwar dan DAP jer..

Dengar khabar terbaru Bob Lokman pun dah mula mengeluh.. Ada cerita yang tidak menyenangkan dia dalam berceramah bersama PAS.. Mungkin apa yang dijanjikan pada Bob Lokman hanya tinggal janji.. Padanlah muka kau Bob..


Katakan Tak Nak kepada Pakatan Rakyat

Setiap sokongan membawa padahhh


No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...