j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: WAJIB TONTON: Kesian Kepada Che Hasnah Che Ahmad diceraikan kerana tidak menyokong PAS

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Thursday 12 July 2012

WAJIB TONTON: Kesian Kepada Che Hasnah Che Ahmad diceraikan kerana tidak menyokong PAS


SUBHANALLAH.. Apa nak jadi dengan pengikut PAS ni.. Apa dosa Che Hasnah sehingga ikatan perkahwinan yang berusia 14 tahun diputuskan begitu sahaja oleh suaminya.

Yahaya Ibrahim  seorang penyokong tegar dan ahli Parti Ajaran Sesat (PAS) ini menceraikan isterinya  yang merupakan seorang guru agama di Kg Chabang Tiga, Chetok Pasir Mas kerana isterinya itu tidak menyokong parti itu dan menganggap suaminya sebagai sesat kerana terlalu taksub dengan PAS.

Disebabkan perbezaan fahaman politik, perasaan cinta dan kasih sayang hilang sekelip mata.. Takpelah Che Hasnah.. Merah simpati.. Biar orang tua tak sedar diri tu terjun dengan labunya.. Banyak dekatkan diri dengan ALLAH SWT.. Banyakkan mengaji.. ada hikmah disebalik perpisahan ini.. Orang kalau dah taksub dan sesat macam-macam dia boleh buat.. Lihat apa yang dilakukan oleh Azmin Ali, bininya sendiri diberi pakai kepada si Al-Juburi..

No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...