j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: PANAS WAJIB LIHAT: DOA NIK AZIZ BUAT UMNO

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Tuesday 3 July 2012

PANAS WAJIB LIHAT: DOA NIK AZIZ BUAT UMNO


Ni apa punya doa ni.. Patut ke membuat doa memohon kecelakaan pada orang.. Gila ke apa dan wajar ke seorang yang diangkat sebagai Muryidul Am PAS yang dikatakan memperjuangkan Islam membuat doa sebegini.. Dah nyayuk ke orang tua ni?

Kalau orang yang memakai gelaran nama sebagai 'Tuan Guru' ni, secara tak langsung menjadi role model kepada pengikutnya. Dari perbuatan dan percakapan tuan guru akan ditiru dan diikutti oleh pelajar atau pengikutnya.. jadi memang sah lah parti PAS ni adalah Parti Ajaran Sesat..

Patut dah tua begini,  Nik Aziz patut banyak buat amal ibadah.. Bukan nak mendoakan kecelakaan buat orang lain.. kamu tu, dah berapa lama jadi Menteri Besar.. Tak reti-reti lagi nak bagi laluan kt orang lain.. kamu tu dah tua dan dah nak nyayuk rasanya.. Jadi tak payahlah nak gila-gila kuasa.. Bak kata omputih "step down & resignlah'.. Pergilah bawak banyak-banyak bertaubat.. Pintu taubat masih terbuka.. 

Apa kata di Kelantan kamu cuba Barisan Nasional pula yang memerintah.. Sepenggal jer... kalau tak ok biar rakyat yang menilainya.. Amacam Tuan Guru... Ada Berani ker? "Jom Acu Test Sepenggal"

No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...