j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Liwat II : Hakim Cakap Ada Kemasukan Batang

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Wednesday 4 July 2012

Liwat II : Hakim Cakap Ada Kemasukan Batang




Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dalam alasa penghakiman penuh kes liwat yang membabitkan Anwar Ibrahim dan Mohd Saiful Bukhari Azlan menyatakan ada berlaku penetrasi dalam dubur bekas pembantu peribadi Anwar berdasarkan keterangan tiga orang doktor Hopital Kuala Lumpur.



Kenyataan dari hakim ini dapat membuktikan yang Anwar seorang penipu besar kerana Anwar didalam ceramahnya menyatakan dan mengemukakan bukti palsu kononnya Saiful tidak diliwat. Yang peliknya kalau Anwar tak bersalah, kenapa Al-juburi ni memilih untuk memberi keterangan tanpa mengangkat sumpah. Apsal takut.. Takut dimakan oleh sumpah ker atau takut jadi sesumpah.. Berani kerana benar beb.. Takut kerana salah...


Yang penyokong-penyokong Anwar ni pun bangang.. Ditegakkan hidup-hidup kononnya ini konspirasi UMNO.. Konspirasi ayah ko... Dia yang dapat sedap.. Korang yang jadi tukang cebok pulak... Anwar lepas bukan sebab dia tak bersalah.. Puncanya hanya disebabkan pegawai penyiasat telah membuka beg plastik (P27) yang mengandungi bekas-bekas kecil berisi sampel bahan bukti.. Bukak plastik jer.. bukan bukak bekas tu.. itupun untuk tujuan melabelkan semula bekas-bekas tersebut..


1 comment:

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...