j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: DAP Sampai Mati Pun Takkan Sokong Melayu.. Lihat Bukti..

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Sunday, 16 December 2012

DAP Sampai Mati Pun Takkan Sokong Melayu.. Lihat Bukti..


Semalam berlangsungnya Pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat DAP 2012, Guan ketika ucapan perasmian Kongres DAP berkata ingin melahirkan hasrat untuk membangunkan DAP sebagai parti pilihan orang melayu... kononnya lah... Boleh percayo ko... cakap cino babi ni... 

Lihat apo pulak kato Anwar Aljuburi... kek gambar bawah ni....


Itu masa sebelum perasmian.. Bila dah berlaku pemilihan... lihatlah.....


Lihatlah dunia... Lihatlah bagaimana DAP yang sebelum ini kononnya akan memperjuangkan nasib/hak orang melayu... Kononnya lah... Korang yang menyokong DAP sebelum ini semuanya tertipu dengan janji-janji manis parti cina itu..

Lihat bagaimana keputusan pemilihan jawatankuasa eksekutif pusat DAP 2012, dimanakah ketelusan dan pendirian DAP.. Tiada seorang pun calon dari orang melayu terpilih... Den bukan heran sangat pun.. Den dah boleh agak keputusannya.. cuma melayu-melayu yang tak sedar diri yang kat luar tu menyokong mereka.. depa ni layak dipangil 'malachai' ... jadi balaci babi jerlah korang...

Malacai-malacai DAP yang tersingkir dalam Jawatan Eksekutif DAP 2012

Senator Ariffin S.M. Omar , Ahmad Ton, Harun Ahmad, Solaiman Op Syed Ibrahim, Tengku Zulpuri Shah , Zulkifli Mohd Nor dan Roseli Abdul Gani 

Ahmad Ton yang terpilih dalam CEC yang lalu pun tak terpilih.. yang lain semua kalah teruk... Depa ni kut tak sedar diri jugak, tak tahulah... kan dah terang-terang dan sah-sah parti babi DAP tu tak akan memperjuangkan nasib orang melayu..


Jom kita lihat senarai sapo yang monang...

LIM KIT SIANG  -1607

LIM GUAN ENG -1576

KARPAL SINGH - 1411

CHONG CHIENG JEN- 1211

LOKE SIEW FOOK (ANTHONY) -1202

WU HIM VEN (VINCENT) - 1202

TAN KOK WAI -1199

GOBIND SINGH DEO - 1197

PUA KIAM WEE (TONY)- 1162

TENG CHANG KHIM- 1152

FONG KUI LUN- 1137

NGA KOR MING -1075

CHONG ENG- 1006

CHOW KON YEOW- 986

LIEW CHIN TONG- 984

M. KULA- 984

BOO CHENG HAU- 958

KOK SUH SIM (TERESA) -925

TEO NIE CHING -903

NGEH KOO HAM - 824
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...