j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Bukti Himpunan Kebangkitan Rakyat Akan Lakukan Rusuhan Di Jalan Raya

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Thursday, 10 January 2013

Bukti Himpunan Kebangkitan Rakyat Akan Lakukan Rusuhan Di Jalan Raya



Sasaran 1 juta.. Dasyattt ahhhh… nak berkumpul sampai 1 juta tu nak buat apa? Nak menghalalkan skandal Anwar dgn Shamsidar ke? Atau… Nak menghalalkan perbuatan liwat & zina si Anwar yang tak sedar diri tu…

Himpunan yang lepas dulu dibuat di jalanraya… Sekarang nak buat di stadium pulak… kalau dulu habis rosak kenderaan awam dan sebagainya… kali ini depa nak pecahkan apa pulak… Nak robohkan stadium tu pulak ker!!! Cubalah piker logic sikit… 1 juta nak dimuatkan kat situ… Info yang baru merah terima, kononnya Unit Amal mereka telah mengadakan meeting dgn jawatankuasa Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) yang mereka… kononnyalah mereka telah mengingatkan kepado yang akan hadir supaya tidak membuat provokasi dan unit amal juga berjanji  akan berganding bahu dan membantu samo abg polis diraja Malaysia bagi mengawal ahli2 yang terbabit dgn HKR tersobut…

Unit Amal serang Polis
Kojap… Kojap…  tibo2 ketiak den gatal pulak dongar ehhh… Apa pasal den nak percaya dengan unit amal ni… Apa pasal abang2 Polis nak berganding bahu dengan diorang ni… Diorang ni ingat diorang tu sapa!! Korang cuba lihat masa Himpunan haram yg lepas diorang buat .. Unit Amal pun sama2 memecahkan harta benda dan buat kacau bilau…

Tengah den nak buat post ni… den dapat email yang mengatakan permohonan untuk menggunakan stadium merdeka telah pun diluluskan…. Ishhh… Parah…Parah dibuek ehh… Apo lah dibagi pakai stadium tu.. Stadium yang penuh sejarah dibagi kek anjing-anjing kurap & babi tu buek apo… Sok pueh nak menyamaknyo…

Camnilah… kut di bagi stadium bukit jalil pun takdo guno ehhh… den berani betting yang diorang ni tetap akan memulakan himpunan tu dari jalanan.. takdo makno ehh diorang nak poie straight kek stadium… percayolah cakap den… Stadium tu gimik jo.. Diorang mesti poie tempat yang ponuh dengan orang macam KLCC.. Kg. Baru.. Dataran Merdeka.. Diorangkan gomar buek huru haro… macam chegu bard, adam adli.. sapo laie… haaa.. hishamudin rais.. lagi.. tian chua.. itu sumo yng gomar melawan polis…Konpom punyolah….  Diorang tu bukan dongar arahan punyo orang.. apotah lagi nak ikut undang2…

Yang turun anjing2.. babi2 & monyet2.. tu sumo binatang liar… takkan dapek dikawalnya pun.. Sok abang2 pdrm yang busuk namo.. yolah.. abang polis dah kojo ehhh menjago keselamatan dalam negaro.. kojo ehhh nangkap orang yang langgar undang2 dan buek rusuhan.. bilo ditangkap dikobar ehhh abg2 polis tu kurang ajar.. sapo yang salah sebonar ehhh.. cubo duk rumah ontok2.. bawak anak bini poie jalan2 ko.. dah dibagi macam2 kek kerajaan.. BR1M, boli tepon dapek diskaun dan macam2 laielah… nak jugak ngikut poie buek rusuhan.. cubo rontikan jadi orang yang tak berguno..  Buek malu mak bapak jo.. kut ado yang mak bapak sesame terlibat tu.. itu makno ehhh orang tuo tak sodar diri namo ehhh tu…

Yang den tahu antara motif Himpunan Kebangkitan Rakyat tu adalah untuk menyokong kristian guno kalimah Allah dalam bible… Diorang sekarang tengah berpesta sobab usaha dakyah mereka mahu menodai kalimah Allah swt melaui pakatan Rakyat mendapat sedikit je tentangan dari PAS.. Dulu Ustaz Haron Din (timbalan mursyidul am pas) beria ia dan menyatakan adalah kufur jika orang Islam menyokong kalimah Allah digunakan oleh kristian… sekarang apo jadi… Pok Nik Ajis dah kono suap kek Guan Eng dan Babi2 lain ko?


Yang sekor ni pulak tak abis2… dah nak jadi tuhan pulak…  dah ado pengakuan dari ahli pas sendiri KLIK SINI dan ulama lain yang mengatakan amanat ehhh itu dah terang2 salah dan membawa kepada kekafiran.. tak paham betul dengan orang tuo sumbing ni.. dio ni ikut mahzab mano ni.. macam mahzab buek sendiri jo….


Yang lain kek ateh pimpinan pr tu cumo niat ehhh nak gulingkan kerajaan sedia ado.. digunokan org2 bawah2 mcm korang ni.. yang tak roti apo2.. yang kojo ehh 24 jam menyalahkan kerajaan jo kek kodai kopi..… parah korang ni.. korang ni apolah kocik2 tak nk mampus.. dah bosar menyusahkan orang lain... nasib baeklah adik2 den dgn sedaro2 den tak macam korang ni.. kut tak.. dah lamo den sepak kan..

Setakat ni deposit untuk menyewo stadium pun bolum dibayar lagi... dah nampak sangat gimik dari diorang ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...