j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Adun Simpang Pulai (PKR), Chan Ming Kai 'SERANG' Speaker

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Monday, 9 April 2012

Adun Simpang Pulai (PKR), Chan Ming Kai 'SERANG' Speaker

Ni mana punya cina yang kurang ajar ni!!
Mana punya orang yang pilih dia jadi wakil rakyat ni!!!
Korang lihatlah dengan mata kepala korang sendiri yeop, macamni ke wakil rakyat yang korang nak?
Dah lah tak tahu Adab punya orang.. berlagak macam 'Gangster' pulak
HAKKKTUIHHHHH!!!!!!!



Kalau korang nak tahu ni lah dia ADUN Simpang Pulai dari parti PKR,  Chan Ming Kai yang bersikap kurang ajar dan biadap apabila menyerang Speaker DUN Perak sambil menghentak meja speaker ketika persidangan berlangsung.

Pailang yang bernama Chan Ming Kai ni juga pernah menimbulkan kontroversi bertakbir sempena Aldilfitri di sebuah rumah milik orang melayu pada 2009.

Nak tengok ADUN ni bertakbir klik sini



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...