j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: BONGKAR!!!:Pendedahan Mohamed Razali bahawa DAP ingin menukar Agama Rasmi kepada Kristian

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Friday 27 April 2012

BONGKAR!!!:Pendedahan Mohamed Razali bahawa DAP ingin menukar Agama Rasmi kepada Kristian

DAP is the World RACIST PARTY!!!
Baru-baru Merah dijemput bagi menghadiri satu taklimat pendedahan oleh mantan s/u politik Adun Jelutong.. Penerangan dan pendedahan oleh saudara Mohamed Razali bin Abdul Rahman itu menunjukkan sikap bermuka-muka parti rasis dan cauvinis DAP.
Kronologi isu menjadikan agama kristian sebagai agama rasmi Malaysia:-

  • 2007- Beliau telah menerima pelbagai bentuk latihan intensif dari pakar luar negara untuk melatih beliau untuk taat & setia kpd parti perkauman itu. Fokus latihan mereka tertumpu kpd kelemahan bangsa melayu & cara-cara utk mempengaruhi mereka. Tenaga pengajar mereka adalah dari BANGSA YAHUDI AMERIKA SYARIKAT
  • Tanggal 5 Mei 2011- Beliau menghadiri Jamuan tertutup makan makan di Red Hotel P.Pinang bagi meraikan kemenangan PRU Sarawak. Kehadiran pada malam tersebut kebanyakannya terdiri dari pastor/paderi kristian. Semasa ucapan YB Jeff Ooi, beliau telah mengutuk secara terang-terangan berkenaan agama Islam di Malaysia.
  • Upacara terakhir ketika itu adalah membuat akaun bersumpah yang dibuat oleh semua paderi yang hadir iaitu  AKAN MENJADIKAN KRISTIAN SEBAGAI AGAMA RASMI MALAYSIA DALAM MASA 10 TAHUN DAN PERDANA MENTERI PADA WAKTU ITU TERDIRI DARI YANG BERAGAMA KRISTIAN!!!
  • 7 Mei 2011- Beberapa akhbar telah membongkar sindiket ini.
  • 13 Mei 2011- DAP dan kroni2nya menafikan sindiket tersebut.
  • 13 Mei 2011- Razali tampil membuat laporan polis sambil membawa bukti tentang kejadian pada malam tersebut.

Setelah beliau membuat laporan polis, beliau telah menerima pelbagai tawaran & ugutan bunuh dari juak2 DAP dan pembangkang. Betapa hebatnya permainan DAP selama ini..

PERSOALANNYA ..
SANGGUP KE KITA BERSEKONGKOL DGN PUAK2 DAP?
DEMI AGAMA, BANGSA & TANAHAIR TERCINTA
BANGKITLAH KITA

No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...