j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: 18SX TAU: VIDEO SEKS ADUN PAS PULAK

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Sunday, 5 May 2013

18SX TAU: VIDEO SEKS ADUN PAS PULAK

Mulo2 video Anwar, lopeh tu keluar video stopa ali, tak abih dgn tu keluarlah pulak video Nurul Izzah yg buat kak jijah kono sakit jantung.. tongah malam ni keluar pulak video pemimpin pas pulak...

Adehhhh apo nak jadi dengan semua pemimpin pakatan rakyat ni... handa nafsu seks masing2.. korang ni takdo pogangan agamo ko..sumo nk lawan dgn bang nuar al jub.. korang mano buleh lawan dio..  dio dopan bolakang dio balun.. tak cayo tanyo kak jijah... yg si nurul izzah boleh tahan jugak yo.. tak sangko sey.. mulo2 mcm patung.. loeh handa pulak melolo pulak.. Apo dehh.. melolo tak tahu.. melolo tu isaplah...huhuhuhu...

Oklah.. kalau korang nk tahu sapo Dr hamdan che khalid ni dio ni bokeh ADUN Tanjung Dawai.. Namo dio tak tercalon pado PRU kali ni.. tak yah do kesian kek dio.. Namo ehh tak tercalon pun sobab pasal nafsu diolah.. video seks dio pun disebar oleh budak pas kedah sendiri.. kalau korang nak tengok video tersobut.. korang mintaklah kek org pas...

Esey bukan apo.. esey nak korang nilaikan sendiri.. Siapo sobonar pemimpin2 pas.. biar korang kona..Jangan tersalah pangkah sok.. Sekarang ni pun diorang asyik bertelagah dgn DAP pasal negaro islam.. apatah lagi ttg hukum hudud.. Yg den heran, sampai isu khalimah Allah pun Nik Aziz tak borani bersuaro.. Apo namo Tok Guru tu!!! Ceh.... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...