j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: AKU RACIST!!!PERGI MATI KORANG NAK CAKAP APA! KORANG TAK SEDAR DIRI JUGAK TAK TAHULAH!!!

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Tuesday, 7 May 2013

AKU RACIST!!!PERGI MATI KORANG NAK CAKAP APA! KORANG TAK SEDAR DIRI JUGAK TAK TAHULAH!!!


Orang cina cina sekarang dh terlalu lantang bersuara, adakalanya bercakap langsung tiada hormat pd orang melayu & agama Islam.. selama ini kita terlalu bagi muka kt diorang.. jd sekarang tidak salah bila kita pula lantang bersuara memprotes terhadap sikap mereka..Terlalu sangat nk menjaga hati orang cina.. nah sekarang diorang semua dh berani nak pijak muka kita..

Diorang sebenarnya dh terbayang kaum diorang memerintah Malaysia dan mengambil alih kekuasaan tertinggi dari tangan orang Melayu.. Mereka kini ingin membolot kesemuanya.. Apa mereka tak sedar ke asal usul mereka ini.. Dari pemerhatian aku, mereka sekarang tidak teragak-agak untuk menjatuhkan bangsa Melayu.. Orang-orang Melayu dalam Pakatan Rakyat tidak sedar sampai hari ini yg mereka dipergunakan dan diperkudakan oleh cina.. Melayu yg nak nama dan kuasa termakan dgn pujuk rayu cina.. Semua ini berpunca aku pikir dari Anwar Ibrahim.. Disebabkan Anwar punya pengaruh yang tidak sihat jadi ramai orang melayu terutama golongan muda berani biadap pada agama, bangsa dan negara..
KALAU KORANG TAK SUKA DUK MALAYSIA! BERAMBUS DARI SINI!!!
Anwar yg memulakan isu perkauman ini.. Anwar dgn cita2nya ingin menjadi Perdana Menteri sanggup menggadaikan bangsa sendiri kerana ketamakan kuasa.. org2 melayu kek sekeliling dia pun bodoh... Anwar beri kaum cina laluan yg amat mudah... dilaga-laganya org melayu.. Cina skrg ini tunggu masa jer nk memerintah Malaysia.. tapi berapa ramai lagi yg tak sedar... sbb mereka ni pandai menggunakan saikologi..

kalau korang baca suratkhabar cina, dan risalah2 yg diedarkan oleh kaum mereka ni, banyak cerita berkaitan dgn api perkauman. Kita jer yg tak sedar.. Semalam mereka dgn berani menerbalikkan Jalur Gemilang.. Itu semalam, hari2 yg akan datang pula bagaimana?
BABI DIORANG NI!!!
8hb ni pulak mereka akan melakukan himpunan haram sekali lagi.. Alasan mereka untuk membantah penipuan PRU13... Kepala Puki dia!!! Apa yg tak betul lagi dlm PRU haritu.. Tak kira apa motif mereka, yg aku lihar mereka hanya nk cetuskan huru hara dlm negara ni.. Bangsat diorang ni.. yang paling bangsat sekali Anwar Ibrahim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...