j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: AZMIN CAKAP RAKYAT SELANGOR KONO TIPU HIDUP2

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Friday, 10 May 2013

AZMIN CAKAP RAKYAT SELANGOR KONO TIPU HIDUP2

Kenapa PAS tak berani nk letak wakilnya jd MB kt Selangor.. Bukan ker dia menang kerusi dun sama byk dgn Dap.. Kenapa nk bg kt pkr pulak? Heran jugak sey.. Kato berio-io nk laksana negara Islam..

Td sey nengok kek tv, Azmin dlm sidang akhbar ehh pun kobar yg sblm ni kerajaan selangor x ditadbir dgn elok.. Byk masalah rakyat tak solosai.. Esey pun heran dgn org selangor ni.. Dh nampak PR tak boleh nk tadbir kerajaan, dipilih gak lagi.. Korang kono tipu idup2 dgn janji pru diorang.. Diorang pun dh kobar kan.. Yg manifesto tu bukan janji.. Padanlah muko korang.. Tak buek pilihan yg bijak..

Dewan pemuda PAS selangor pun marah kek Azmin, ado ko dio suruh Azmin cermin muko ehh sendiri.. Bangang ko apo budak Pas ni.. Korang monang 15 kerusi samo Dap, pkr monang 14 jo.. Apo dh takdo calon yg bagus ko dr pas utk jd MB.. Korang elok jo halokan khalid jugak.. Hurmmmm.... Xdo guno korang ni.. Patutlah ramai yg kuar parti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...