j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Alah kut setakat 8 ribu org camno ekau nak tawan N9. Ekau ingat pengundi kek sini 10 ribu org jo ko

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Wednesday, 1 May 2013

Alah kut setakat 8 ribu org camno ekau nak tawan N9. Ekau ingat pengundi kek sini 10 ribu org jo ko


Umang aiii.. Bukan main ramai org yg turun.. Ni boto2 org nesmilan ko org luar yg banyak ni.. Kut diperati kek fesbok tang klang turun, tang johor turun, tang melako laie.. Takyah lah korang nk mogah bonar yo.. Yg dtg tu horok jo lobih.. Silap2 daftar ngundi pun bolum.. Hikhikhik..

Esey bulan nk promote gambar ni.. Esey cumo nk bagi posan kek org2 kel nesmilan ni..Ni den nk kobar.. Anwar Ibrahim ni berio-io nk tawan nesmilan.. apo tak ehh.. geng2 diorang ni tau nk cuci kaki jo.. ekau org sumo sanggup ko biarkan segalo pembangun dan pencapaian yg dibuek oleh pemimpin sedioado skrg di rampeh oleh org yg gilo kuaso tu.. Apo korang nk ko nesmilan ditadbir oleh pembangkang.. Lagi2 oleh parti yg menghalalkan apo yg diharam.. Kambing pun tahu jantan betino.. esey tak sanggup do.. Korang sumo jgn leko bonar.. jangan kito monang sorak yo.. Sok kampung tergadai..

Bangkitlah semuo..
Ayuh kito pertahankan nogori kito!! Bangkitlah memerangi segalo fitnah & pembohongan keji yg dilemparkan..
Maralah ke barisan hadapan perjuangan.. Julanglah panji2 parti dgn penuh kemegahan & keazaman. Jangan takut, jangan gentar.. In Sha Allah, kita akan pertahan nogori & negaro yg kito cintai.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...