j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: 8 Dalil Pakatan Rakyat tidak boleh memerintah

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Tuesday 13 March 2012

8 Dalil Pakatan Rakyat tidak boleh memerintah

  1. Anwar telah meliwat Sukma, Mior, Azizan, Ismail Harun, Ahmad Hairani, Saiful Bukhari dan ramai lagi. Namun beliau tidak pernah merasa aib malah masih cuba menegakkan benang yang basah walaupun spermanya dijumpai didalam rektum Saiful.
  2. Nik Aziz masih mempertahankan Mat Sabu bermati-matian walaupun Mat Sabu telah ditangkap Khalwat di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu. Hari ini Mat Sabu pula telah diangkat Sebagai Timbalan presiden Pas.
  3. PAS masih meletak semula Siful Bukhari sebagai Adun Selinsing walaupun Saiful sebelum ini pernah ditangkap dalam bilik VVIP 1 gerabak keretapi KTM bersama isteri orang dalam keadaan memakai tuala merah dan berseluar dalam sahaja. Yang menangkap mereka ketika itu adalah Pembantu Nik Aziz sendiri.
  4. Elizabeth Wong masih lagi Exco Kerajaan Negeri Selangor walaupun beliau bersekedudukan dengan Helmi yang mendedahkan gambar bogelnya.
  5. Badrul Amin masih dikekalkan sebagai ahli MPT PKR dan Penerangan Kerajaan Selangor walaupun ditangkap khalwat bersama isteri orang jam 2 pagi dalam sebuah bilik hotel di Kuantan.
  6. Anwar yang kantoi bila gambar video lucahnya dengan Pelacur China didedahkan oleh Dato Eskay, masih tidak tahu malu dan mengekalkan kerusinya sebagai Ketua Pembangkang.
  7. Nik Aziz yang kantoi kerana nak pergi menunaikan Haji dengan duit hasil suapan Abroad Technologies Sdn Bhd bernilai RM 650,000.00 setelah meluluskan hampir 3000 hektar konsesi balak dan konsesi pasang Billboard kepada Abroad Tech dan tanpa segan silu mengakui bahawa beliau dah 20 tahun ke Mekah dan tak pernah pakai duit dia walau 5 sen.
  8. Ir. Ariffahmi bin Abd Rahman, menantu Nik Aziz dilantik sebagai CEO PMBK sehingga rugi berjuta ringgit, Nik Aziz tidak pernah merasa bersalah.

No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...