j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Pendedahan Part 1 :ADUN Paroi YB Taufik Abd Ghani Pesuruhjaya Pas NS cetus konflik dalaman parti.

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Tuesday 27 March 2012

Pendedahan Part 1 :ADUN Paroi YB Taufik Abd Ghani Pesuruhjaya Pas NS cetus konflik dalaman parti.


Perlantikan ADUN Paroi YB Taufik Abd Ghani  sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan telah mengundang rasa tidak puas hati dikalangan ahli Pas.

Kesinambungan Ulama’ PAS ditolak ketika Muktamar PAS dilihat didalam Badan Perhubungan PAS NS.

Pemilihannya sebagai Pesuruhjaya Pas bagi penggal yang baru mendapat tentangan dari kalangan ahli parti pas sendiri kerana dikatakan tidak sebulu dengan Zulkefly Mohamad Omar (ex-Pesuruhjaya Pas NS).

Dilihat sebagai seorang angkuh dan bongkak, Taufik telah mengenepikan orang lama seperti Zulkefly Mohamad Omar untuk jawatan Tim. Pesuruhjaya Pas 1.

Seperti “Kacang Lupakan Kulit” “Kawan Makan Kawan” Taufik  telah membuang rakan-rakannya yang bekerja keras menaikkan Taufik sebagi YB demi mengejar jawatan dalam politik/parti.

Ramai dikalangan ahli parti PAS menegaskan bahawa Adun Paroi itu tidak layak untuk jawatan No 1 di dalam Pas Negeri kerana dikatakan tidak mempunyai disiplin sehingga terpaksa meletakkan jawatan sebagai s/u kerja Pas satu ketika dahulu.

Ahli-ahli parti PAS juga tidak senang dengan sikap beliau yang sambil lewa bagi mengatasi masalah penipuan dan penyelewengan didalam parti itu sendiri.

MerahMato: jangan lupa sambungan seterusnya.. lebih banyak akan menyusul tentang budak berlagak ini.. TUNGGU...

No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...