j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Anwar Super 007 james Bondtot

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Friday 23 March 2012

Anwar Super 007 james Bondtot


ANWAR nampaknya telah mula merasakan kesan dari pelbagai program turun padang bertemu dengan rakyat yang dijalankan Datuk Seri Najib Tun Razak dan Timbalannya Tan Sri Mahyudin Yassin.

Maka itu Anwar tidak mahu ketinggalan juga dengan menerbitkan video propaganda bagi menggambarkan yang dia juga seorang pemimpin berjiwa rakyat seperti mana Datuk Seri Najib.

Konsep yang dipilih untuk penerbitan video tersebut juga sama dengan program turun padang yang dijalankan Datuk Seri Najib.

Semua ini nampak usaha Anwar untuk menyaingi apa yang dibuat Datuk Seri Najib.

Tapi nak tanyalah, apa dah takde idea lain ke, melainkan tiru apa yang dilakukan pemimpin tersohor Barisan Nasional (BN) dan UMNO tersebut? Cubalah cari idea sendiri gamaknya. Naik beca ke, naik basikal ke, tak pun naik kuda.

Jangan naik atas punggung orang lain sudahlah.

Semua ini timbul, dikala macai Anwar dibawah sedang sibuk memperkatakan soal BN meniru banyak benda yang dicadangkan mereka dalam Buku Jingga. Sehingga ada idea supaya Buku Jingga itu dipatenkan, untuk mengelak dari terus ditiru BN.

Idea bodoh siapalah itu ya, lupa pulak tapi tak salah asal dari orang PAS jugaklah.

Ya, yang penting isunya itu sementara macai dibawah galak menuduh kita meniru mereka, Anwar sendiri meniru bulat-bulat apa yang diperbuat Datuk Seri Najib. Why?

Itu menunjukkan bahawa apa yang dibuat Datuk Seri Najib itu ada kesan mendalam kepada rakyat dan ia diakui Anwar serta para penasihat dan perunding imej yahudinya iaitu masing-masing National Democratic Institute (NDI) dan Konrad Adenaeur Foundation (KAF) yang penulis percaya menjadi tulang belakang penerbitan video tersebut.

Kalau tiada kesan, kenapa Anwar perlu tiru ye tak?

Itulah dia Anwar pun dari dulu sampai sekarang pun, mana pernahnya yang datang dari diri sendiri. Kalau tak penasihat dan perunding Yahudi maklumkan kepada dia, dia akan tiru apa yang baik dibuat pemimpin BN dengan sedikit pengubahsuaian di sana sini.

No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...