j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Bantahan terhadap Anwar Ibrahim di seluruh negara

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Friday 23 March 2012

Bantahan terhadap Anwar Ibrahim di seluruh negara

Desakan demi desakan serta kebencian rakyat di atas kenyataan Anwar Ibrahim kepada Wall Street Journal semakin meluap-meluap KLIK SINI

Anwar dilihat semakin terdesak mencari isu dengan mengadakan ceramah di merata tempat untuk mengahasut rakyat. Kehadiran Anwar dilihat untuk memecah-belahkan penduduk dengan menghasut serta menabur janji-janji manis.

Petang tadi selepas solat Jumaat beberapa DEMO secara aman dilakukan di dua buah negeri bagi membantah kehadiran Anwar Ibrahim ditempat mereka. 

DEMO di Kg. Jawa, Chaah.
Selepas Solat Jumaat tengahhari tadi Pemuda-pemuda UMNO cawangan Chaah bersama dengan penduduk setempat telah membuat Demo bantahan secara aman di Jalan Nerawan, Kg. Jawa, Chaah.

Rata-rata yang hadir membawa kain rentang, sepanduk dan pelekat yang bertulis "ANWAR SELAMAT DATANG YAHUDI" "JAUHKAN DIRI DARI ANWAR" "ANWAR PENGKHIANAT NEGARA" dan lain-lain lagi.

Bantahan mereka mendapat perhatian oleh penduduk dalam dan luar kawasan di situ yang disokong oleh penduduk setempat dan menarik perhatian kira-kira 200 orang Jemaah yang baru lepas menunaikan solat Jumaat.

DEMO di Dungun, Terengganu.

Seramai 150 ahli PEKIDA kawasan Dungun, telah mengadakan DEMO bantahan pada pukul 3 petang tadi. DEMO yang dilakukan secara aman tersebut dilakukan bagi mendesak kenyataan Anwar Ibrahim pada WSJ.

Demo kira-kira 45 minit itu akhirnya berarak beramai-ramai dari tapak pasar malam lama Paka menuju ke Balai Polis Paka untuk membuat laporan polis.


No comments:

Post a Comment

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...