j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Part 3 Siri Ceramah Anwar di NS: Anwar Mengaku Salah Guna Kuasa Semasa Jadi TPM

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Saturday 2 June 2012

Part 3 Siri Ceramah Anwar di NS: Anwar Mengaku Salah Guna Kuasa Semasa Jadi TPM



Selesai ceramah di Taman Desa Puteri, Bahau KLIK SINI Anwar Ibrahim Al Juburi terus beredar untuk ke taman desaru sikamat, seremban. Dah lah ceramah di sana tidak dapat sambutan, kehadiran penyokong mereka di sikamat pun amat menyedihkan.. Nak lawan tak kena tempat.. Dato Seri Najib turun Sikamat, ekau pun nak turun sini.. Kesian kek kau Anwar.. rakyat di n9 ni dah lama tolak Aljuburi ni sebenarnya.


Satu ketika dahulu kawasan Taman Desaru ini adalah kubu kuat Pas, jadi PR ingat bilangan yang hadir tentu memenuhi kawasan padang permainan di situ, tapi hamPas.. hehe..  Jika dilihat pada no plat kenderaan yang hadir, rata-rata mereka bukan dari penduduk setempat. Penduduk setempat yang hadir naik motor pun tak sampai 50 biji, kereta pun baru dekat 100 biji. Nampaknya kubu kuat Pas disitu telah bertukar menjadi kubu kuat Barisan Nasional..


Di dalam tayangan gambar, anwar menyajikan gambar beliau bersama-sama dengan pemimpin luar.. habis semua dikenalnya kepada hadirin tetapi mana gambar Karenaa Kapoor.. Kata jumpa aktres kt India, mana buktinya.. Kencing kuat orang tua ni..Ketika gambar qardawi ditayangkan, anwar dengan megahnya berkata beliau telah diiktiraf sebagai perdana menteri sejak tiga tahun dahulu.. Berangan jelah Anwar oiii.. Siapa yang nak berperdana menterikan seorang akhlak yang songsang..  Jantan kau balun, betina pun kau balun.. Selera macam selera binatang kau ni..

Janji konon jika dapat menawan Putrajaya dalam masa 24 jam nak turun harga minyak.. Haloooo En Aljuburi.. Itu janji-janji PRU 12 pun tarak selesai lagi.. Lagi mau bikin janji manis ka? Haiyaa… Sudah-sudahlah… Lu ingat rakyat di Negeri Sembilan ini senang di bodoh-bodohkan ke?


Lagi satu Anwar membangkitkan isu kes Azmin yang akan dibuka semula oleh SPRM, dia tidak  menafikan dan cakap “itu isu lama.. kan dulu kes itu ditutup kerana tiada kes. Benda dah lama tak payah nak ungkit-ungkit”.. Hello Mr. Al Juburi.. Ada rasa goyang ke? Mesti kau takut sebab silap haribulan dengan kau pun masuk ke dalam.. Macammana mau ada kes.. Dah kau guna salahguna kuasa sebagai TPM untuk tutup kes tersebut.. Kalau tak mana Azmin mampu beli rumah banglo besar, beli Ferarri, BMW, Range Rover SSport..

Malam tadi hidung dan lubang jubo pemuda-pemuda PR kembang kuncup dibuat oleh Anwar.. Mana taknya.. Anwar memuji kononnya pemuda mereka baik berbanding dengan pemuda UMNO.. Jika budak-budak mereka buat hal, Anwar sendiri akan mengambil tindakan untuk mengheret mereka ke muka pengadilan.. Cehhh cakap tak serupa bikin.. Lihatlah anak-anak buah kau mengganas masa himpunan bersih 3.0. Habis harta benda awam dirosakkan, pegawai keselamatan disesah.. Lagi mau cakap lu punya budak baik…


Ketika Anwar membuat tohmahan dan fitnah terhadap Dato Seri Najib, rata-rata mereka yang hadir mula bangun untuk beredar dari kawasan ceramah tersebut..  Muka Anwar mula cuak.. sambil memohon hadirin jangan pulang dulu.. sambil berkata hal-hal itu esok-esok nanti kita sambung... dan sambil memujuk menyanyikan lagu ‘Madu dan Racun’.. Kau sampai tempat pukul 11 malam, mula ucapan pukul 11.15 malam, jam 11.45 malam orang dah beransur nak pulang.. Nampak sangat orang dah meluat dengan fitnah pembohongan dari penyokong LGBT ni.. Rasa-rasa ceramah Dr Hasan Ali lagi ramai orang di Senawang.

2 comments:

  1. Gua sudah cakap. Memang tak lama. Memang tak lama. Sampai masa dia akan bercakap macam orang jual ubat kuat dan minyak urut. Silap-silap dia akan melalak sorang-sorang kat tepi-tepi jalan raya atau bawah jambatan. Hehehe....

    ReplyDelete
  2. Kesian.. kesian kat Anuar Ibrahim, dah masuk 14 tahun UMNO melanyak kau dengan macam2 fitnah, pukul, kutuk, ugut dan sewaktunya. Masih juga hidup segar bugar disambut disokong dek rakyat. Kesian, kesian aku dengan kau ni....

    ReplyDelete

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...