j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: WAJIB TONTON: AL-EHSAN NS DESAK SIASATAN TERHADAP ANWAR DAN MURAD KHALID DISEGERAKAN

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Thursday 21 June 2012

WAJIB TONTON: AL-EHSAN NS DESAK SIASATAN TERHADAP ANWAR DAN MURAD KHALID DISEGERAKAN

SALAH GUNA KUASA, PENYELEWENGAN, MENGELAPKAN WANG KERAJAAN, RASUAH
Inikah sikap dan perangai Anwar Ibrahim yang pakatan rakyat ingin mengangkat untuk menjadi Perdana Menteri.. Silap hari bulan mahu Negara ni dijual oleh Al-Juburi. 

Anwar Ibrahim nampaknya sekarang tidak senang duduk berikutan desakan dan laporan demi laporan LIHAT SINI yang dibuat oleh rakyat-rakyat malaysia yang cintakan tanahair ini dan mengelakkan seorang pemimpin yang bernama Anwar Ibrahim yang semakin rakus untuk merampas kuasa dari kerajaan Barisan Nasional.


Kali ini Pertubuhan Al-Ehsan Negeri Sembilan yang diketuai oleh Mohd Rasul bin Haji Badar telah mengadakan satu perhimpunan secara aman pada petang tadi bagi mendesak tindakan undang-undang diambil terhadap Anwar Ibrahim ekoran daripada dakwaan oleh Dato' Murad Khalid KLIK SINI terhadap salah guna kuasa ketika Anwar menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri.

Tuntutan dari Al Ehsan:-

  1. Mendesak  satu suruhanjaya siasatan ditubuhkan bagi menyiasat dakwaan oleh Dato Murad khalid.
  2. Mendesak Peguam Negara supaya membuka semula kertas siasatan berkaitan akuan berkanun tersebut.
  3. Mendesak LHDN tampil membuat kenyataan mengenai keupayaan memperolehi sumber aset, saham dan wang yang bernilai lebih 3 billion ringgit LIHAT SINI UNTUK BUKTI 3 BILLION
  4. Mendesak SPRM menyiasat penyelewenggan dan apa jua yang mempunyai kaitan dengan akuan berkanun oelh Dato Murad Khalid.
  5. Mendesak Bank Negara Malaysia menyiasat akuan berkanun Dato Murad Khalid yang btelah diperalatkan oleh Anwar Ibrahim KLIK SINI UNTUK MELIHAT PENGAKUAN DARI DATO MURAD KHALID









1 comment:

  1. Hasil dari solat hajat ramai-ramai, nah, satu demi satu lagi kegiatan Annuar telah mula terbongkar. Ini menunjukkan betapa dia sebenarnya yang tidak betul dalam banyak perkara. Jadi, pikir-pikirkan lah. Semoga doa Nizar menjadi kenyataan:
    “Selamatkan negara kita, selamatkan akidah kita, selamatkan negara dan masyarakat kita…perhimpunan di Kedah tanda kejatuhan PAS di semua peringkat bersama-sama dengan rakan-rakan kita Pakatan Rakyat”

    AAAMMMIIIINNNN..........

    ReplyDelete

Get our toolbar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...