j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: TERKINI: BLOGGER PEMBANGKANG KANTOI LAGI

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Saturday, 8 September 2012

TERKINI: BLOGGER PEMBANGKANG KANTOI LAGI

Ayat pertamo... kahkahkahkahakkahaaaaktuihhhhh.. den nak golak siap den nak kahak kek muko pembongak tu... Nak menipu pun agak-agak lah der... Eden ado ado kek situ dari pukul 8 sobab nak layan sup daging..  Macam biaso lah bebudak pakatan rakyat ni.. Nak menipu tak reti.. Bak kato pepatah.. sepandai-pandai kera melompek akhirnya kono gak dibaham kek buayo.. Moh kito layan kebodohan blogger upahan Anwar ni..


Den nak tanyo blogger omakkau, media rakyat, keadilan daily dll blog.. Ni mano punyo gambar ekau ambik ni.. Eden dah bulatkan gambar kek ateh dengan bawah tu.. Ado nampak perbezaan ehhh takk.. Mano poie Khemah putih 4 biji yang kek belakang tu mano poie losap ehh.. Di bawak lari kek orang bunian ko.Wakakakaka...

Ekau takyah lah nak menafikan...  den tunjukkan gambar sebonar kek situ.. dopan belakang, kiri kanan den ambik.. sobab den ado kek situ semalam...

Dalam khemah

Ni gambar belakang khemah masa anwar berucap
Ni maso Anwar bercakap
ini sebolah kiri pentas..
So.. Moral of the cerito ehhhh.. tak payah ekau nak menapulate gambar sobab nak menunjukkan konon ramai orang kek situ.. Lobih orang luar, dari orang setompek.. kek PD tak sampai 200 orang, kek Sikamat pun samo.. kek seremban selatan lagilah pulak.. kiro-kiro ado dalam 70 orang jo... Sodih den nengokkann... Nak menitik air mato... huahuahuahua...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...