j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: 18SX Video Blowjob Azmin Ali dalam Jamban

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Tuesday, 1 May 2012

18SX Video Blowjob Azmin Ali dalam Jamban

Isap jer bang yer...

Mula-mula Anwar Ibrahim, kini Azmin Ali pula menujukkan belangnya.. Video batang Azmin di blowjob rasanya belum tersebar lagi kut.. Tetapi kalau dah tersebar pun apa salahnya. Biarlah rakyat Malaysia tahu apa jenis pemimpin Pakatan Rakyat ni. Dengar khabar Azmin dah mengeluarkan kenyataannya dengan mengatakan ini adalah taktik jahat yang direka dengan cara memfitnah beliau menjelang PRU 13.

Hairan juga Merah mendengarnya. Sejak disebarkan oleh Blog-blog Pro Kerajaan semalam, kenapa Azmin tidak membuat laporan polis. 

Cukup ke sekadar menepis dan mengatakan beliau difitnah? Kalau diamatti betul-betul memang sah pelaku di dalam gambar tersebut adalah Azmin Ali. Hanya orang yang buta sahaja boleh menafikan.. Yelah.. Butakan, jadi taklah dapat melihat.

Setakat ini belum ada lagi respon dari pemimpin-pemimpin Pakatan Pembangkang. Kita tunggu jelah apa kata diorang pula. Rasa-rasanya Wan Azizah kena lantik Mat Jebon a.k.a James Bond Malaya untuk siasat isu ini. 

Merah pun malas nak cakap banyak malam-malam ni.. Korang layan jelah gampar-gambar dibawah ini.. Zasss.....
Abang dah x tahan dah ni..

Apa ni bang..cepat sangat

Nak buat mcmmn..Abang dah lama x dapat.. tu yang cepat tu..
X tahan abang tengok kau ni.. nanti kita sambung lain kali ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...