j8KAizCB_w2ir1BbdieCEiakUFo MERAH MATO: Selepas video blowjob Azmin Ali dalam jamban, video baru kena isap kat ruang tamu pula keluar

Mari jadi rakan dan follow blog saya

Tuesday, 1 May 2012

Selepas video blowjob Azmin Ali dalam jamban, video baru kena isap kat ruang tamu pula keluar

Rakusnya nampak
Dah macam sinetron atau drama swasta pulak.. ada episod-episod.. hehehe.. Azmin Ali nak nafikan macammana pula kali ini. Nak kata di fitnah lagi ke? Ni baru episod ke 2, dengar khabar ada empat episod.

Nasib kaulah Azmin.. Masa tengah sedap tak beringat. Ni mesti kau bayar ciput jer kat pompuan ni kan.. Tu yang dia sebarkan kan gambar melalui rakaman cctv tersembunyi ni.
Takpelah YB Azmin oiii.. YB kan banyak duit, kut tak banyak duit manalah mampu duk rumah banglo besar, pakai kereta Ferarri dan Range Rover. Kalau hitung dua buah kereta tu ada 2 juta nilainya. Tak luak duit kau nak bayar pompuan tu tutup mulut.. huhuhuhu..

Itulah dia pemimpin-pemimpin pakatan babi ni. Tak habis-habis dengan skandal seks. Mula-mula perlakuan luar tabii si anwar dan seks rakusnya dengan cina doll.. Belum suam cerita tu gambar hutan eli wong bersama boypren malacainya. Sekarang pula malaysia dikejutkan pula dengan nafsu serakah Azmin Ali..

PRU 13 ni sama-samalah kita menolak pakatan rakyat wahai rakyat Malaysia. Demi Agama, Bangsa dan TanahAir usahlah kita biarkan pemimpin-pemimpin songsang ni menjadi wakil rakyat di bumi kita cintai..
pompuan: abg tunggu apa lagi ni....?
lelaki: jap org rumah abg msj pulak
La.. xkan merajuk pulak dia ni.. iskhhh
pompuan: masuk bilik ehh bang, x tahan dah ni
lelaki: sini jelah
lelaki: awak x pakai panties ehh... i LIKE.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...